RSS

Every one need a happy ending love story... =D

Hmm...
Happy ending...
Sape yg xnak kan...
Satu hari nnt last2 kita mst mengharapkan sesuatu yg terbaik untuk diri kita...
Tapi masa untuk Happy Ending tue bila?

Aku harap ia dtg cepat...huhuu
Tapi aku xtau siapa, bila dan bagaimana...

Siapa yg akan menjadi "that one who will complete the happy ending" =|

Bila? Bila masa tue akan sampai?
Aku xrasa dalam masa terdekat nie...
Tapi aku harapkan aku akan jumpa "One n only" siapalah? hmm =(

Bagaimana...?
Bagaimana aku nak capai "Happy Ending" nie...
Aku sendiri xtau...mampu ke aku layak ke aku nak dapat kan "This moment" huhuu

Ape yg aku boleh harapkan...hanya harapan dalam hati aku sendiri yg tahu...
Bnda2 nie semua xkan hilang...cuma kesabaran tue penting...
Byk sabar byk dapat maanfaat huhuu....

Aku percaya satu hari nnt saat nie akan tiba...
Aku akan tunggu ia muncul...biarpun berapa lama... =D

coretan hati . mihz™

2 comments:

ceksumolek's said...

yep..
i agree.. everyone need sum1 in their life..
i think i oredi found that sum1..
hope kali ni hepi ending just like what everybody want in their life..

peace..

Ikhwan said...

hmm...i also found that sum1 but...
i dunno what i should do...huhu
berkawan dlu yg terbaik...tp dah agak suka nie hehe =p